(La acest număr NU se furnizează informaţii consulare!)
Această linie telefonică este apelabilă 24h/24h şi este destinată cetăţenilor Republicii Moldova care se confruntă cu o situaţie de urgenţă, cum ar fi: accidente, decese, calamităţi sau alte situaţii cu caracter extraordinar.
La aceste numere nu se oferă consultații consulare , fiind destinate doar pentru comunicarea interinstitițională / autoritați publice
Pentru obținerea unei programări accesați următorul link: e-Programări (gov.md) Pentru detalii și pașii necesari pentru efectuarea programării on-line accesați rubrica – Programări on-line
Excepție! Sunt scutiți și deserviți fără programare, doar solicitanții de TITLU DE CĂLĂTORIE (PAȘAPORT ALB). Astfel, cererile recepționate, în programul cu publicul, în vederea întocmirii titlurilor de călătorie (cele depuse personal) vor fi procesate şi eliberate în regim prioritar.
- - să aveți în posesia dumneavoastră originalele și câte 2 copii ale documentelor de identitate și ale celorlalte documente necesare în vederea îndeplinirii serviciului consular solicitat;
- - să evitați deplasarea la ghișeu însoțiți de rude sau prieteni care nu intenționează să solicite servicii consulare;
- - vor fi prestate servicii consulare exclusiv în baza unei programări prealabile, confirmate în registrul electronic al Ambasadei.
- - solicitanții serviciilor consulare se vor prezenta conform programărilor on-line, la ziua și ora prestabilită (cu 10 minute înainte de ora programării), cu anunțarea prealabilă a unor situații neprevăzute la adresa de e-mail: consulat.ankara@mfa.gov.md
- - în zilele declarate zile de sărbătoare nelucrătoare şi zile de odihnă în Republica Moldova NU se oferă servicii consulare.